Kundundersökning
visar nöjda kunder!
Lerum Energi genomför ett antal nöjd kundindex undersökningar
varje år för att få en tydligare bild av hur våra kunder upplever vårt arbete.
I samarbete med Enkätfabriken visar den senaste NKI-undersökningen ett fortsatt
starkt förtroende för vår personal och det bemötande man fått i kontakt med
Lerum Energi.
Den senaste undersökningen visade hela 95% nöjda kunder vad gäller bemötandet,
vilket vi tycker är otroligt glädjande. Vi är glada att våra kunder
uppmärksammar och gillar det arbete vi utför, säger Jenny Nordlund, Marknad och
Kundservicechef på Lerum Energi.
Utöver detta börjar kunderna på allvar att uppmärksamma
Lerum Energis hållbarhetsarbete. Där ingår bland annat vår förnybara produktion
av vattenkraft och fjärrvärme, arbetet med drift och underhåll av våra tre
fiskvägar och installationen av ålyngelledare. Dessutom satsningar på Lerums
lokala föreningsliv och samarbeten med gymnasium/grundskola.
Stort tack för det fina omdömet, vi fortsätter arbeta
varje dag för att våra kunder ska känna sig riktigt trygga och nöjda med oss
som energibolag.